OuR JoUrNey~~

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 16, 2010

Cepatnya..

Apa yg cepat tu?Jawapannya ialah MASA.Ya Allah cepatnya la hai masa.Aritu dok pk bole x seminggu dok cni sorang2.Housemate kata org rembau,dah tu reti kah nak balik shah alam awal2.Sah2 raya cukup sebulan baru balik cni.Sekali arini dah ari kamis.Writing baru jalan 1 chapter.Tp walau apa pon nampaknya writing saya berjalan.Tiada gangguan sekeliling termasok dr pihak berwajib iaitu si suami..kekekeke (dia jrg jenguk blog ni,dr jgk blog ni baik dia search video clip john fogerty..berkongsi minat dgn ayahku terchenta..hihi).Bila dah siap cket mulala nak leka kan.Tp saya org yg berdisiplin tinggi.I know myself;D..so dun worry.Lambat bangun la arini.Lps subuh tido balik,tgk jam dah pkl 10.Patut r lapar semacam.Malas nak kuar cari nasi lemak lagi,frust sebab nasi lemak semalam xsedap.So buat roti telur sambil tgk cita rahsia gambar kat tv3.Xbest langsung.Baik bukak laptop.Baru teringat sabtu ni ada wedding invitation kat kajang.Dr.Shuib,batchmate labu dulu.Rasa nak attend la,teringat dia dtg wedding saya aritu.Harus balas ok.Plus saya lapar lauk kenduri:P.Lalu dgn yakinya call best fren dr form1 dulu..si ject neh.Ject mmg terbaekkk,jarang menghampakan.Mana saya ajak dia mesti ok walaupon terpaksa ulang alik 2-3 kali shah alam-kl.Teman tgk wayang serta teman hadir jemputan kenduri ataupon event di kl neh.Walaupon tempat saya bwk tu dia xkenal sapa2,dia hentam sj.Eleh,saya pon penah saja terjebak ngan event2 dia yg xdak kena-mengena ngan saya langsung..kekeke.Belasah sj,janji makan:P.Xsabar nak jumpa dia sabtu ni.Gosip2 terkini belom update since last jumpa dia ialah masa wedding saya aritu.Tp dia ada cakap biar dia sj celupar,saya kena jaga perlakuan dah.Takut anak saya kuar nanti terjal ngan merentan.Kosa kata dia semalam merentan.Sabtu ni sy ty balik merentan tu apa.Arini pon dia ajak g umah dia kat kapar.Tgkla japg kalo mood masak berada pada tahap paling minimum,saya akan stat enjin kereta;)..Apa point arini sebenanya??Ntah..merapu sj dr td.Kalo lepas hubby call mmg camni.Cam blur2 cket nak stat keja..hihi.Xsabar nak balik selasa depan.Nak shoping.Nampaknya si bapak lebih excited..wink;p..bila call mesti ty bila nak beli baju2,seluar2 longgar ni.Haha.Sabar2 saya xnaik mendadak lagi.Cuma part pinggang cam ketat2 cket,tp masih bole dimaafkan..next week kita merry go round k;D

No comments:

Post a Comment